کد خبر : 184838
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 12:55
-

توکلی:پنج پیشنهاد از تیم های داخلی و خارجی دارم/ یک فصل دیگر در کویت بازی خواهم کرد

توکلی:پنج پیشنهاد از تیم های داخلی و خارجی دارم/ یک فصل دیگر در کویت بازی خواهم کرد

ملی‌پوش فوتسال خوزستان از ادامه فعالیت خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی با بیان اینکه از پنج پیشنهاد از تیم‌های داخلی و خارجی دارم، اظهار کرد: تصمیم گرفتم به مدت یک فصل دیگر در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کویت حضور داشته باشم.

وی افزود: به علت شیوع کرونا چند هفته از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کویت باقی مانده است و این رقابت‌ها در روزهای پایانی شهریورماه پیگیری می‌شود که من نیز به زودی برای حضور در مسابقات به کشور کویت سفر می‌کنم.

بازیکن سابق تیم فوتسال ملی حفاری اهواز از شرایط خود در فوتسال کویت ابراز رضایت کرد و گفت: لیگ کویت از لحاظ امکانات در شرایط خوبی برگزار می‌شود و به علت حضور بازیکنان خارجی از نظر کیفیت فنی نیز بسیار خوب است و بازی کردن در این لیگ راحت نیست.

توکلی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتسال کشور نیز گفت: آخرین مرحله تمرین تیم ملی از پنجم تا هشتم شهریورماه امسال برگزار شد که با توجه به تغییر زمان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و شروع لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از دهم مهرماه امسال، تمرینات تیم ملی فوتسال با هدف همکاری با تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر به زودی برگزار نشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.