کد خبر : 184858
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 16:45
-

امروز آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در جام جهانی کوچک/ بانوان به برزیل می روند؟

امروز آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در جام جهانی کوچک/ بانوان به برزیل می روند؟

آخرین مهلت اعلام آمادگی فدراسیون فوتبال ایران برای حضور تیم ملی فوتسال زنان در جام جهانی، ۱۵ شهریور است و باید دید که مسئولان فدراسیون با این اعزام موافقت می‌کنند یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون فوتبال برزیل با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی فوتسال زنان را به تورنمنت برزیل که از آن با عنوان جام جهانی یا جام جهانی کوچک فوتسال زنان یاد می‌شود، دعوت کرده است که اواخر آذر ماه ۹۹ به میزبانی این کشور برگزار می‌شود.

در این نامه ذکر شده که همه هزینه‌های حضور ۱۴ بازیکن و ۹ کادر بر عهده کشور میزبان است و فدراسیون ایران فقط باید برای تیم بلیت رفت و برگشت تهیه کند. مهلت اعلام آمادگی برای حضور در این مسابقات امروز شنبه، ۱۵ شهریور به پایان می‌رسد و باید دید که مسئولان فدراسیون ایران چه تصمیمی می‌گیرند.

تیم ایران سال گذشته نیز به این مسابقات دعوت شد اما کوتاهی فدراسیون فوتبال باعث از دست رفتن فرصت حضور در این رویداد ورزشی شد.

اعزام تیم ملی به این تورنمنت ضمن اینکه میدانی برای کسب تجربه و نمایش پتانسیل بازیکنان ایران است، به آماده‌سازی آنها برای حضور در قهرمانی آسیا و کسب سومین جام نیز کمک می‌کند. بنابراین مسئولان فدراسیون باید با اهمیت دادن به آماده‌سازی ملی‌پوشان زمینه پپیشرفت آنها را هم فراهم کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.