کد خبر : 184952
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 23:40
-

زمان جدید برگزاری لیگ برتر مشخص شد/برگزاری جام حذفی با یک شرط

زمان جدید برگزاری لیگ برتر مشخص شد/برگزاری جام حذفی با یک شرط

هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور رییس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور رییس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال تشکیل جلسه داد.

در این نشست که به میزبانی باشگاه مس سونگون ورزقان در تبریز برگزار شد، مصوبات زیر به تایید اعضا رسید:

۱- مقرر شد در صورتی که مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا از ۱۴ آبان سال جاری آغاز شود، مسابقات لیگ برتر کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۳۰ آبان ماه آغاز شود و در صورت برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا از دوازدهم آذرماه سال جاری، مسابقات تیم فوتسال مس سونگون به صورت معوقه برگزار شود.

۲- در صورتی که مسابقات جام ملت های آسیا از دوازدهم آذرماه ۹۹ آغاز شود، مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز پنجشنبه یکم آبانماه سال جاری آغاز و پس از برگزاری ۴ هفته بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است روز شنبه هفته جاری جلسه ای که با حضور تعدادی از مدیران باشگاهها با آرش جابری در سازمان لیگ برگزار شد و در این جلسه برگزاری مسابقات در مرحله اول به روش مجتمع لغو و قرار شد این مرحله نیز بصورت لیگ در دو گروه هفت تیمی و رفت و برگشت برگزار گردد که همین موضـع ضمن اینکه به امضای یازده نفر از مدیران باشگاهها رسید مورد تایید هیات رئیسه سازمان لیگ هم قرار گرفت.

مرحله دوم مسابقات نیز طبق روال قبل در یک گروه شش تیمی بصورت لیگ و رفت و برگشت برگزار که در نهایت قهرمان مشخص خواهد شد.

آنچه در این شرایط سخت کرونایی در خانواده بزرگ فوتسال رخ داد تعامل بسیار خوب باشگاهها، سازمان لیگ، کمیته فوتسال و تیم ملی بود که بخوبی چشم نوازی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.