کد خبر : 185261
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 12:41
-

خبر بد برای قهرمان لیگ برتر

خبر بد برای قهرمان لیگ برتر

با لغو مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۰، قهرمان لیگ برتر فوتسال فرصت پس گرفتن جام قهرمانی آسیا را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیوع بیماری کرونا برگزاری رقابت‌های ورزشی را مختل کرده و فیفا و کنفدراسیون‌ها در تلاش برای برگزاری رویدادهای مهم هستند به همین دلیل نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت تصمیم به برگزاری قطعی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که پیش از این سه بار به تعویق افتاده بود گرفت و مقرر شد این مسابقات از ۱۲ تا۲۳ آذر در کویت برگزار شود.

در این تاریخ قرار بود مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برگزار شود اما AFC به دلیل مواردی چون هزینه‌بر بودن برگزاری بازی‌ها، نزدیکی با زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، نا آماده بودن تیم‌ها و عدم مشخص بودن نماینده برخی کشورها و همچنین عدم الزام برای معرفی تیمی به فیفا تصمیم به لغو این مسابقات گرفت. این در حالی است که تیم مس سونگون قهرمان لیگ برتر ایران عزم خود را برای حضور در این مسابقات جزم کرده بود.

مسی‌ها که دو سال پیش عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کردند سال گذشته قهرمانی را به رقیب ژاپنی واگذار کردند و برای پس گرفتن این عنوان برنامه ویژه ای داشتند. تعدادی از ستاره های این تیم با گزینه حضور در جام باشگاه‌های آسیا حاضر به تمدید قرارداد شدند اما عملا لغو این بازی‌ها بیش از همه به ضرر قهرمان لیگ ایران شد تا هم بخشی از بودجه آن‌ها که برای حضور در این مسابقات در نظر گرفته شده بود کاهش یابد و هم فرصت پس گرفتن عنوان قهرمانی آسیا، از ایران و تیم مس سونگون گرفته شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.