کد خبر : 185324
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 12:46
-

فرهادی زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه دهند که دختران فوتسالیست پولشان را بگیرند!

فرهادی زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه دهند که دختران فوتسالیست پولشان را بگیرند!

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: پیگیر پرداخت پاداش دختران فوتسالیست هستیم و امیدوارم بحث مربیان خارجی اجازه دهد نوبت به دختران هم برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهین فرهادی زاد در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون ترای اتلون در مورد پرداخت پاداش دختران فوتسالیست بیان کرد:  در جلسه نواب ریس بانوان، خانم صوفی زاده هم بود و عنوان کرد که در جلسه هیات رییسه پی‌گیر این موضوع است. فدراسیون فوتبال پرداخت پاداش ورزشکاران دختر و پسر را در سه رشته در اولیت دارد. امیدوارم بحث مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهد که وقت برسد به دختران هم برسد و بتوانند پولشان را دریافت کنند.

فرهادی زاد در پاسخ به این پرسش که فوتبال یعنی مربی و بازیکن خارجی نیاورد گفت: بیاورد اما پول آنها را پرداخت کند و پول این ورزشکاران را هم بپردازد.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند رکورد کسب سهمیه المپیک بانوان برای توکیو شکسته شود، تاکید کرد: اگر کرونا نبود شاید تا الان ما در سهمیه های بیشتری در میادین بین المللی می گرفتیم البته هنوز نا امید نیستیم چون هنوز سهمیه های زیادی در بانوان مانده که باید توزیع شود و امیدوارم که تعدادی از آن نیز توسط بانوان ایرانی کسب شود.

او در مورد امکان تمدید قرارداد فدراسیون ترای اتلون با مربی خارجی گفت: خوشبختانه تفاهم نامه فدراسیون ها دارد انجام می شود، فدراسیون هم  دفاع کرد و اعتباراتی در نظر گرفته شد. خوشبختانه معاونت توسعه قهرمانی در ارتباط با رشد فدراسیون ها تلاش می کند و امیدوارم فدراسیون هم بتواند ادامه همکاری با  مربی خارجی را انجام دهد.

فرهادی زاد در مورد توجه فدراسیون به بخش بانوان تصریح کرد: خوشبختانه تفاهم نامه مالی امسال به گونه‌ای تنظیم شده که هر دو بخش زنان و مردان به تفکیک دیده شده است و اگر فدراسیونی در ارزیابی بخش بانوان نمره لازم را کسب نکند نمی تواند بودجه این بخش را دریافت کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.