کد خبر : 185648
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 23:11
-

ایران در تورنمنت دوستانه فوتسال با حضور برزیل، آرژانتین و اسپانیا

ایران در تورنمنت دوستانه فوتسال با حضور برزیل، آرژانتین و اسپانیا

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است سال آینده قبل از آغاز جام جهانی چند بازی دوستانه با تیم‌های مطرح جهان برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است آذر ماه سال جاری در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند که ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند. از همین رو کمیته فوتسال در تلاش است تا با هماهنگی‌های لازم ملی پوشان کشورمان را با دست پر به مسابقات جام جهانی بفرستد. آن طور که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال برزیل به کشور‌های ایران و آرژانتین پیشنهاد بازی دوستانه داده و قرار است این مسابقات فروردین و یا اردیبهشت سال آینده برگزار شود.

ابتدا برزیلی‌ها پیشنهاد دادند که این بازی دوستانه آبان ماه انجام شود، اما چون تیم ملی کشورمان باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند، زمان این دیدار به تعویق افتاد و با توافقی که بین ایران با برزیل و آرژانتین صورت گرفت قرار است این بازی دوستانه سال آینده در یکی از این ۳ کشور برگزار شود.

همچنین شنیده می‌شود ممکن است یک تیم دیگر هم در این تورنمنت شرکت کند تا بازی‌ها در قالب مسابقات ۴ جانبه برگزار شود. از تیم ملی فوتسال اسپانیا به عنوان چهارمین تیم این مسابقات یاد می‌شود. اگر اسپانیایی‌ها در این رقابت‌ها شرکت کنند، می‌توان این بازی‌ها را جام جهانی کوچک نامید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.