کد خبر : 185700
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 13:24
-

تیم ملی با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها به ازبکستان می رود

تیم ملی با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها به ازبکستان می رود

تیم ملی فوتسال کشورمان اواسط مهر ماه در ۲ بازی دوستانه و با حضور بازیکنان جوان و آینده دار به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۶ و ۱۷ مهر ماه) در ۲ دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان می‌رود. این مسابقه قرار است به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند برگزار شود. هدف از برگزاری این مسابقه آماده سازی ملی پوشان کشورمان برای حضور پر قدرت در مسابقات جام ملت‌های آسیا است. از همین رو کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را به مقصد تاشکند ترک کند.
کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان برای بازی دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان قصد دارد تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را با خود به این رقابت ببرد. آن طور که شنیده می‌شود گویا سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم دارد در بازی برابر تیم ملی ازبکستان بیشتر از بازیکنانی استفاده کند که کمتر فرصت بازی به آن‌ها داده شده است و ناظم الشریعه قصد دارد از این طریق به این بازیکنان فرصت دهد تا خودشان را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنند تا بتوانند از این راه توانایی‌های خودشان را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا به خوبی نشان دهند.

همچنین کادر فنی تیم ملی فوتسال برای آن که دستش برای ازبکستانی‌ها رو نشود با قدرت کامل به مصاف این تیم نخواهد رفت و به احتمال بسیار زیاد بازیکنان لژیونر مثل حسین طیبی و احمد اسماعیل پور به دلیل آنکه تازه به لیگ‌های خارجی خود رفتند حضور آن‌ها در بازی برابر ازبکستان تا حدود زیادی منتفی است و قطعا در ایام نزدیک به مسابقات جام ملت‌های آسیا به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.