کد خبر : 185983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 11:41
-

مرتضایی:هدف فرش‌آرا، صعود به مرحله دوم لیگ است/کار سختی در مرحله دوم در انتظار تیم‌ها است/فرش‌آرا هیچوقت دست به ریخت و پاش نمی‌زند

مرتضایی:هدف فرش‌آرا، صعود به مرحله دوم لیگ است/کار سختی در مرحله دوم در انتظار تیم‌ها است/فرش‌آرا هیچوقت دست به ریخت و پاش نمی‌زند

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: هدف اول ما در لیگ برتر آتی، صعود از مرحله اول رقابت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در خصوص وضعیت فرش‌آرا مشهد در گروه دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: خوشحالیم که شیوه بازی‌ها از حالت مجتمع خارج شد و قرار است در دو گروه هفت تیمی برگزار شود. روی کاغذ توازن در دو گروه برقرار است اما همه تیم‌ها به ویژه فرش‌آرا، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون و حفاری اهواز که در گروه دوم حضور دارند، آماده هستند.

وی ادامه داد: فرش‌آرا فصل قبل نشان داد که تیمی قدرتمند و شایسته است. در گام نخست، انتظار داریم در جمع شش تیم اول قرار بگیریم. با توجه به آمادگی شرکت‌کنندگان، کار سختی در مرحله دوم در انتظار تیم‌ها است.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصوص جدایی کاپیتان این تیم و جذب بازیکن‌های جدید توضیح داد: هر بازیکن ویژگی و توانمندی خاص خودش را دارد، سعی کردیم با توجه به نقاط ضعف و قدرت تیم، اقدام به جذب بازیکن کنیم. بسیاری از تیم‌ها، لژیونرها را به خدمت گرفتند. تیم‌های کراپ الوند، مس سونگون و گیتی‌پسند بازیکنان باکیفیت را با قیمت بالا جذب کردند. به هر حال باشگاه فرش‌آرا هیچوقت دست به ریخت و پاش نمی‌زند، اما سعی کردیم با یک خرج منطقی و مناسب، تیمی آبرومند در حد نام خراسان رضوی آماده مسابقات کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.