کد خبر : 185987
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 12:43
-

ناظم الشریعه:امیدوارم هاشم زاده را کنار تیم ملی داشته باشیم/مربی تیم ملی باید فقط روی این تیم تمرکز داشته باشد

ناظم الشریعه:امیدوارم هاشم زاده را کنار تیم ملی داشته باشیم/مربی تیم ملی باید فقط روی این تیم تمرکز داشته باشد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: جدایی مربی تیم ملی از این تیم هنوز قطعی نیست و در حال پیگیری برای حل مشکل او هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سید محمد ناظم‌الشریعه» درباره جدا شدن «محمد هاشم‌زاده» از کادر فنی تیم ملی فوتسال به ایرنا خاطرنشان کرد: با کمیته فوتسال و «مهدی محمدنبی» دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص صحبت کردم. امیدوارم که این مشکل حل شود تا هاشم‌زاده را در کنار تیم ملی داشته باشیم. اگر این موضوع حل نشود خیلی برای تیم بد است. مربی تیم ملی باید فقط روی این تیم تمرکز داشته باشد.

وی همچنین در خصوص اردوی پیش‌رو تیم ملی فوتسال برای حضور در ۲ دیدار دوستانه با تیم ملی ازبکستان، تصریح کرد: با توجه به تمرینات باشگاه‌ها قصد داریم کمترین زمان را برای اردوی پیش از دیدارهای تدارکاتی با ازبکستان در نظر بگیریم. از این رو ۲ روز را برای این اردو در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: قبل از اعزام به ازبکستان ۱۸ بازیکن را به اردو دعوت می‌کنیم اما ممکن است با توجه به شرایطی که داریم از این تعداد کم شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد دیدار تدارکاتی با کویت، گفت: به نظر من باید این سوال را از «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال بپرسید چرا که او در حال رایزنی در این خصوص است و امیدوارم با پیگیری او این دیدار تدارکاتی انجام شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.