کد خبر : 186001
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 13:04
-

اصغری مقدم: سازمان لیگ فوتسال برای پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر چاره ای بیاندیشد/به فکر صعود به مرحله دوم لیگ برتر هستیم

اصغری مقدم: سازمان لیگ فوتسال برای پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر چاره ای بیاندیشد/به فکر صعود به مرحله دوم لیگ برتر هستیم

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: سازمان لیگ فوتسال باید برای پخش مستقیم بازی‌ها و حضور تماشاگران چاره ای بیاندیشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم لیگ برتری سن ایچ ساوه در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: اردوی آماده سازی خود را در نوشهر برگزار کردیم و پس از چند روز استراحت دور جدید تمرینات از فردا در ساوه آغاز خواهد شد تا بتوانیم طی روزهای باقیمانده به آمادگی لازم دست یابیم.

وی افزود: در هفته پیش رو بازیکن جذب خواهیم کرد و با قدرت به فکر صعود به مرحله دوم لیگ برتر فوتسال هستیم، شرایط در فصل پیش رو بسیار دشوار خواهد بود چون جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و باید بگویم کار برای تمام تیم‌ها برابر و سخت است.

اصغری مقدم در خصوص زمان برگزاری مسابقات بیان‌کرد: زمان مناسبی برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم و فکر می‌کنم آبان ماه بهترین زمان برای شروع لیگ برتر باشد و در حال حاضر نیز ۲۸ روز زمان داریم تا کارهای خود را انجام دهیم.

سرمربی سن ایچ در پاسخ به این سوال که، چه نظری درباره حضور هواداران در مسابقات دارید، بیان‌کرد: حضور هواداران در سالن ها به بالا رفتن کیفیت فنی مسابقات و جذابیت این رشته کمک خواهد کرد و فکر می‌کنم اگر مجوزهای لازم اخذ شود حضور تعداد محدود در سالن مانند صد نفر مشکل خاصی ایجاد نکند، در هر صورت باید به فکر پخش تلویزیونی باشیم و سازمان لیگ باید چاره‌ای کند تا هواداران بتوانند شاهد بازی تیم ها باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.