کد خبر : 186038
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 23:03
-

شمسایی: من، رئیسی و هاشم زاده برای موفقیت گیتی پسند تلاش می کنیم/ هیچ تیم آسانی در لیگ وجود ندارد /در فوتسال پساجنگ از میلیارد خبری نیست

شمسایی: من، رئیسی و هاشم زاده برای موفقیت گیتی پسند تلاش می کنیم/ هیچ تیم آسانی در لیگ وجود ندارد /در فوتسال پساجنگ از میلیارد خبری نیست

سرمربی مطرح گیتی پسند اصفهان معتقد است که با حضور او در لیگ برتر فوتسال رقم قراردادها افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره حضور محمد هاشم‌زاده در کادر فنی تیم گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: رفاقت من و هاشم‌زاده به سال‌های خیلی قبل برمی‌گردد. چند سال در تیم فولاد ماهان اصفهان و تام ایران خودرو همبازی بودیم و فلسفه کاری ما خیلی به هم نزدیک است.  به همین دلیل به هاشم‌زاده برای همکاری پیشنهاد دادیم که او هم قبول کرد.

وی ادامه داد: زمانی که در تاسیسات هم بودم دنبال این بودم تا هاشم‌زاده را در کادر خودم داشته باشم اما آن موقع هاشم‌زاده درگیر تیم ملی بود، الان هم به تیم ملی تعهد داشت اما خودش تصمیم گرفت که پیش ما بیاید. من هم با پرهیزکار صحبت کردم و هاشم‌زاده را به کار خودمان اضافه کردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا شرح وظایف محمد هاشم‌زاده و دیگر اعضای کادر فنی این تیم مشخص شده است یا خیر؟ گفت: من، هاشم‌زاده و رئیسی با هم رفیق هستیم و کنار هم کار می‌کنیم. بین ما هیچکس بالاتر نیست. همه ما برای یک هدف می‌جنگیم و آن هم موفقیت گیتی‌پسند است. می‌خواهیم پولی که گرفتیم حلال باشد و همه برای موفقیت تلاش کنیم تا گیتی‌پسند را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که هدف گیتی‌پسند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال چیست؟ تاکید کرد: در این چند سال باشگاه گیتی پسند همیشه برای قهرمانی می‌جنگیده و امثال هم همین است. هدفم موفقیت است که به این تیم آمدم و لحظه به لحظه برای گیتی‌پسند هر کاری می‌کنم. همه آدمها همیشه دنبال بهترین رتبه هستند و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند لیگ برتر فوتسال امسال دیگر ۲ قطبی نیست، گفت: من هم این موضوع را قبول دارم. خدا را شکر بعد از ۲ سال دوری از فوتسال وقتی پایم را به فوتسال گذاشتم رقم قرارداد ها بالا رفت و هر موقع این اتفاق افتاده ما لیگ پویایی داشتیم. امسال غیر از مس و گیتی پسند، تیم‌های کراپ الوند، سن‌ایچ، فرش‌آرا و حفاری بسیار قدرتمند هستند. ضمن اینکه خیلی از ستاره‌های لیگ هم به واسطه سربازی به تیم مقاومت البرز رفتند. این یعنی هیچ تیمی امسال کار راحتی ندارد و لیگ جذابی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که افزایش رقم قرارداد فوتسالی امسال چقدر بوده و آیا پای رقم‌های میلیاردی وسط است؟ تاکید کرد: در مورد فوتسال اصلا از کلمه میلیارد استفاده نکنید اما امسال وضعیت بهتر شده است. یادم می آید سال ۸۶ یک ستاره فوتسال به اندازه یک بازیکن تاپ فوتبال قرارداد می‌بست. اگر در همان وضعیت ادامه پیدا می‌کرد الان قرار دادها روی ۳،۴ میلیارد تومان بود اما مدیریت آن زمان کاری کرد تا لطمه بزرگی به فوتسال بخورد.

شمسایی ادامه داد: اتفاقی که برای فوتسال در آن زمان رخ داد مثل شرایط جنگ بود که پس از جنگ تازه سال‌ها بعد تبعات آن ادامه دارد. دیدیم که از سال ۸۶ به بعد تا همین پارسال چقدر فوتسالی‌ها از نظر مالی وضعیت بدی داشتند و غیر از معدود بازیکنان، بقیه شرایط بدی داشتند. خدا را شکر سال گذشته به خاطر رقابت مس و گیتی پسند کمی شرایط مالی فوتسال تکان خورد ولی امسال این تکان بیشتر بوده و مثلا کسی که پارسال ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته امسال ۶۰۰ میلیون پول گرفته است.

وی در پایان درباره همکاری باشگاه گیتی‌پسند با تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: من به پرهیزکار گفتم که هر زمانی تیم ملی هر احتیاجی داشت روی مجموعه گیتی‌پسند برای همکاری به صورت کامل حساب کند. کمک به تیم ملی و همکاری با تیم ملی وظیفه ماست. البته این را هم باید بگویم که وقتی لیگ پویا و قدرتمندی داشته باشیم، تیم ملی قدرتمندی هم خواهیم داشت.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.