کد خبر : 186049
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 10:13
-

سنگ سفیدی:کار کردن زیر نظر شمسایی لذت بخش است/ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است

سنگ سفیدی:کار کردن زیر نظر شمسایی لذت بخش است/ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تمرینات ما سخت برگزار می‌شود، اما کاملا لذت بخش بوده و کار کردن زیر نظر شمسایی را می‌پسندم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان و عضو تیم گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت تمرینات گیتی پسند قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: از حدود ۲ هفته پیش تمرینات ما برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر شروع شده و در این مدت ۱۸ جلسه پر فشار را در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر پشت سر گذاشتیم که از نظر بدنی واقعا خسته کننده بود. در هر صورت خدا را شاکرم که در این مدتی که از تمریناتمان می‌گذرد هیچ بازیکنی مصدوم نشد و همگی در سلامتی کامل قرار دارند. در هر صورت بعد از ۲ روز استراحت ادامه تمریناتمان از روز گذشته آغاز شد.
کار کردن زیر نظر شمسایی لذت بخش است

او درباره کار کردن زیر نظر وحید شمسایی بیان داشت: ببینید کار کردن با وحید شمسایی خیلی سخت است. او در تمرینات به بازیکنانش بسیار سخت می‌گیرد و همان طور که در خارج از زمین بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم می‌کند، در داخل زمین هم انتظار دارد که بازیکنش سخت تمرین کرده و در آن ۲ ساعتی که زیر نظر او کار می‌کنند، به بهترین شکل ممکن اجرا کند. به همین دلیل کار کردن زیر نظر شمسایی هم می‌تواند لذت بخش بوده و هم می‌تواند سخت باشد. درست است که تمرینات ما سخت برگزار می‌شود، اما کاملا لذت بخش بوده و من خودم به شخصه چنین کار کردنی را می‌پسندم و دوست دارم که سخت تمرین کنم تا به آن هدفی که دارم دست پیدا کنم.
تجربه هاشم زاده خیلی به ما کمک خواهد کرد

سنگ سفیدی درباره اضافه شدن محمد هاشم زاده مربی سابق تیم ملی فوتسال به کادر فنی تیم گیتی پسند گفت: هاشم زاده پس از ۷ سال حضور در کادر فنی تیم ملی، به تازگی به کادر فنی گیتی پسند اضافه شده است. هاشم زاده از زمانی که برای تیم ملی بازی می‌کرد در آن مقطع یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ تیم ملی فوتسال کشورمان بوده است و زمانی هم که به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی حضور پیدا کرد موفق شد به همراه تیم ملی بالاترین مقام‌ها را در مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی کسب کند. به همین دلیل با کوله باری از تجربه می‌تواند به گیتی پسند در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر بسیار کمک کند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در مسابقات فصل بعد لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند بیان کرد: الان خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. تمام لذت و هیجان ورزش به همین غیر قابل پیش بینی بودن آن است. به هر حال ما تمام سعی و تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا آن چیزی که کادر فنی از ما انتظار دارد را در زمین اجرا کرده تا در نهایت بتوانیم به آن هدفی که داریم دست پیدا کنیم.
ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتسال آسیا است

سنگ سفیدی درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با ازبکستان گفت: هفته آینده تیم ملی قرار است در تاشکند ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار کند که این مسابقه قبل از جام ملت‌های آسیا می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتسال آسیا است و بازی با این تیم یک محک جدی برای تیم ملی خواهد بود. با شرایطی که الان به وجود آمده و نمی‌توان اردوی خوبی را برگزار کرد، بازی با ازبکستان یک غنیمت است که قبل از جام ملت‌های آسیا به ما بسیار کمک خواهد کرد. ازبک‌ها از تیم‌های شناخته شده آسیا هستند و این بازی هم برای ما و هم برای ازبکستان مفید خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.