کد خبر : 186043
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 7:45
-

ناظم الشریعه: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی دوستانه است

ناظم الشریعه: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی دوستانه است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه همچنان مخالف بازی دوستانه با تیم‌های آسیایی است گفت: در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی تدارکاتی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد جدایی محمد هاشم زاده از کادر فنی تیم ملی گفت: من موافق جدایی او از تیم ملی نبوده و نیستم. هاشم زاده زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است و در این برهه حساس بسیار به او نیاز داشتیم اما بحث این است که وقتی خواسته‌های او تامین نشده و شرایطش طوری است که رفتنش و پیشنهادی که داشته به سود او است نمی‌شود جلویش را گرفت. در کل از جدایی او ناراحت هستم و امیدوارم باز هم شرایط به نحوی شود که به تیم ملی برگردد.

ناظم الشریعه با اشاره به بازی دوستانه با ازبکستان تاکید کرد: بارها گفتم که با توجه به جایگاه ایران در آسیا و همچنین در پیش بودن بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا موافق برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های آسیایی نیستم. در تورنمنت کیش عراق حضور داشت که حریفی خوب بود و در مسابقات آسیایی غایب است و کویت هم به تازگی از تعلیق در آمده و انگیزه زیادی داشت اما در نهایت این تورنمنت لغو شد و در شرایط موجود ازبکستان بهترین گزینه برای بازی دوستانه است که امیدوارم به بخشی از خواسته‌های خود برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این که به تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان در این دو دیدار میدان می‌دهد خاطر نشان کرد: با توجه به تمرینات تیم‌های باشگاهی نمی‌توانیم اردوی بلند مدت داشته باشیم و تنها دو روز بازیکنان را جمع می‌کنیم و سعی می‌کنیم به نحوی از بازیکنان دعوت کنیم که تیمی متضرر نشود. به همین دلیل این دو بازی را فرصتی برای بازیکنان جوان می‌دانیم تا محکی جدی بخورند. تیم با پرواز چارتر می‌رود و از این لحاظ نیز هم در بحث سلامتی و هم خستگی شرایط مناسبی داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.