کد خبر : 186047
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 9:32
-

هاشم‌زاده: برای قهرمانی باید بجنگیم/ در تیم ملی مشکل داشتم

هاشم‌زاده: برای قهرمانی باید بجنگیم/ در تیم ملی مشکل داشتم

مربی تیم گیتی‌پسند گفت: پس از پیشنهاد وحید شمسایی و بنا بر مشکلاتی که در تیم ملی برایم ایجاد شده بود، ترجیح دادم که امسال در کنار دوست قدیمی خودم یعنی وحید شمسایی باشم و به وی و مجموعه گیتی‌پسند کمک کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده پیرامون جدایی‌اش از کادر فنی تیم ملی فوتسال کشور و پیوستن به تیم گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: پس از پیشنهاد وحید شمسایی و بنا بر مشکلاتی که در تیم ملی برایم ایجاد شده بود، ترجیح دادم که امسال در کنار دوست قدیمی خودم یعنی وحید شمسایی باشم و به وی و مجموعه گیتی‌پسند کمک کنم.

مربی تیم گیتی‌پسند در خصوص آخرین وضعیت این تیم افزود: با توجه به بازیکنان شاغل در این تیم و وضعیت تمرینات می‌توانم اعلام کنم که وضعیت خوبی ایجاد شده است؛ تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد که در لیگ در بهترین حالت باشیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در خصوص بازگشتش به اصفهان تشریح کرد: من سال‌ها در اصفهان حاضر بودم، در ابتدا در خدمت تیم هسا بودم و پس از چهار سال حضور در فولاد ماهان به گیتی پسند اضافه شدم، من به افتخارات و عناوین مختلفی در اصفهان دست یافتم و امیدوارم در سال آتی نیز مجددا کسب این افتخارات رخ دهد، برای قهرمان شدن قطعا باید تلاش زیادی را انجام دهیم و در میدان بجنگیم.

هاشم‌زاده در خصوص شایعاتی مبنی بر کنار گیری چند تن دیگر از اعضا کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: اطلاع از این موضوع ندارم، امیدوارم کادر قبلی کنار یکدیگر بتوانند به کار خود ادامه دهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.