کد خبر : 186041
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 7:42
-

کدام مربیان شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارند؟

کدام مربیان شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارند؟

کمیته فوتسال این روز‌ها در تلاش است تا هر چه زودتر یک نفر را به جای هاشم زاده به عنوان مربی جدید تیم ملی انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از اینکه  محمد هاشم زاده به خاطر برخی مشکلات به وجود آمده تصمیم گرفت از کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران کناره گیری کند، کمیته فوتسال در تلاش است تا یک مربی  را به جای او به کادر فنی تیم ملی اضافه کند. آن طور که گفته می‌شود کمیته فوتسال این روز‌ها با گزینه‌های مختلفی در حال مذاکره است تا بتواند هر چه زودتر یک نفر را به جای هاشم زاده انتخاب کند. از خسوس کاندلاس (سرمربی سابق تیم ملی فوتسال)، رضا فلاح (سرمربی تیم فوتسال واموس اندونزی) و حمید بی غم  (سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان) به عنوان مربیانی یاد می‌شود که کمیته فوتسال تصمیم دارد از بین آن‌ها یک نفر را به عنوان دستیار ناظم الشریعه انتخاب کند.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ورود مربیان و بازیکنان خارجی را به تیم‌های فوتبال و فوتسال کشورمان ممنوع کرده است از همین رو به نظر می‌رسد که حضور کاندلاس تا حدود زیادی منتفی است و او نمی‌تواند با تیم ملی فوتسال همکاری کند و به همین دلیل کمیته فوتسال باید به سراغ گزینه‌های دیگری برود. یکی از این گزینه‌ها رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال واموس اندونزی است. فلاح پس از آنکه موفق شد در تیم واموس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد، مورد توجه اعضای کمیته فوتسال و همچنین کادر فنی تیم ملی قرار گرفت و هیچ بعید نیست که او به عنوان دستیار ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

هر چند هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرده است. از دیگر گزینه‌هایی که کمیته فوتسال قرار است با او وارد مذاکره شود حمید بی غم سرمربی سابق تیم گیتی پسند اصفهان است. این کمیته قصد دارد علاوه بر محمدرضا حیدریان یک مربی دیگری هم در کنار ناظم الشریعه قرار دهد تا کادر فنی با ترکیب کامل به مسابقات جام ملت‌های آسیا برود.

همچنین قرار است اوایل هفته آینده و پیش از سفر تیم ملی فوتسال به ازبکستان، داوود پرهیزگار (رئیس کمیته فوتسال) با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی یک جلسه‌ای را برگزار کند تا در آنجا راجع به انتخاب مربی جدید تیم ملی تصمیم گیری کنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده کمیته فوتسال چه تصمیماتی می‌گیرد. آیا مربی جدید تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد و یا اینکه انتخاب او به بعد از بازی‌های آسیا موکول می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.