کد خبر : 189918
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 20:51
-

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی: نباید به تیم‌های بلاتکلیف در مسابقات لیگ برتر فرصت مجدد داد

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی: نباید به تیم‌های بلاتکلیف در مسابقات لیگ برتر فرصت مجدد داد

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: وقتی برای تیم ها زمان تعیین می‌شود، باید آن فرصت، فرصت آخر باشد و نباید مجدد تمدید شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فاطمه شریف امشب در نشست خبری پیش از بازی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی و کیمیا اسفراین، اظهارکرد: بسیار خوشحالم که پس از مدت‌ها با هم‌اندیشی سازمان لیگ برتر فوتسال این مسابقات دوباره راه اندازی شد،کمی سخت و کرونا هنوز همراه ما است ولی با توجه به اینکه رشته‌هایی مانند بسکتبال و والیبال لیگ‌هایشان شروع شده و برخی از آن‌ها به انتهای لیگ هم رسیده است، خوشحالیم که لیگ برتر فوتسال بانوان هم از این هفته آغاز می‌شود.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی افزود: هفته‌های نخست هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد ما با سال‌ها حضور در لیگ برتر به این نتیجه رسیدیم؛ تیم اسفراین تیمی است که به عنوان قهرمان لیگ دسته یک، وارد لیگ برتر شده، مطمئن هستم حرف‌هایی برای گفتن دارد و تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم ممکن است در ابتدای لیگ تیم‌ها ها به سطح خوبی از لحاظ آمادگی نرسیده باشند و این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.

شریف با بیان اینکه فصل قبل ویروس کرونا تیم ما را اذیت کرد، بیان کرد: با توجه به اینکه متاسفانه فصل قبل ویروس کرونا باعث شد که ما به فینال مسابقات نرویم، خوشبختانه تست کرونای تمام بازیکنان منفی بود و همه آماده‌ بازی هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آماده نبودن دو تیم و نامعلوم بودن شرایطشان، تأکید کرد: ما اگر ادعای حرفه‌ای بودن لیگ را داریم نباید این اتفاقات را در لیگ شاهد باشیم، وقتی برای تیم ها زمان تعیین می‌شود، باید آن فرصت، فرصت آخر باشد و نباید مجدد تمدید شود.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: تاکنون که من اطلاع دارم تیم پارس‌آرای شیراز در لیگ حضور ندارد و تیم سوم لیگ دسته یک؛ فرمان ملارد کرج، جایگزین این تیم شده و تیم شهروند ساری که کارهای خود را برای حضور در لیگ انجام داده فعلا بازی فردایش مقابل سایپا به تعویق افتاد و دلیلش را نمی‌دانم، امیدوارم که در این فصل این اتفاقات نیافتد که تیمی میانه‌های راه انصراف دهد، فصل پیش از این موضوع متضرر شدیم.

شریف درباره هدف تیم خود در مسابقات لیگ برتر، افزود: هر تیمی که در لیگ حضور پیدا می‌کند قصد قهرمانی دارد، ما هم تیم خوبی داریم با توجه به اینکه نسبت به فصل گذشته میانگین سنی تیم مان را پایین‌تر آورده‌ایم و سعی کردیم بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کنیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزو چهار تیم پایانی باشیم و پس از آن هدف این است که مقامی بهتر از مقام فصل قبل کسب کنیم و یک پای فینال مسابقات باشم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.