کد خبر : 194900
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1400 - 11:56
-

سالی پر فروغ برای لژیونر فوتسال ایران

سالی پر فروغ برای لژیونر فوتسال ایران

طیبی، لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان سال بسیار پر فروغی را در یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر جهان گذراند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سال‌ها است که فوتسال ایران  در سطح اول قاره آسیا و همچنین در بین ۶ تیم برتر جهان قرار دارد. کشورمان در این چند سال گذشته موفق شده بازیکنان بسیار خوش نامی را به فوتسال دنیا معرفی کند. از وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان گرفته تا محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی و احمد اسماعیل پور که هر کدام آن ها در فوتسال دنیا صاحب نام و شهرت هستند. یکی از این بازیکنان که هم اکنون در یکی از معتبرترین تیم‌های حال حاضر جهان بازی می‌کند، حسین طیبی است که در بنفیکای پرتغال بازی می‌کند.

طیبی پیش از اینکه به تیم فوتسال بنفیکای پرتغال برود، ۴ سال موفقیت آمیز را در باشگاه غیرت آلماتی قزاقستان پشت سر گذاشت و حتی به همراه این تیم موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. از همین رو طیبی با درخششی که از خود در غیرت قزاقستان نشان داد، مورد توجه مسئولان باشگاه بنفیکای پرتغال قرار گرفت و بعد از توافقاتی که با مدیران این تیم به دست آورد تصمیم گرفت به بنفیکا رفته و بقیه بازی‌های خود را در این تیم ادامه دهد.

ملی پوش فوتسال کشورمان در این مدتی که در بنفیکا حضور دارد، موفق شده عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دهد به طوری که در بیشتر بازی‌هایی که برای بنفیکا به میدان رفته و توانسته گل‌های بسیار تاثیرگذاری را به ثمر برساند و یکی از پایه‌های اصلی این تیم را در لیگ پرتغال تشکیل می‌دهد.

حسین طیبی اگر بتواند در رقابت‌های قهرمانی جهان همین روند خوب خودش را ادامه دهد چه بسا بعد از پایان این بازی‌ها پیشنهاد‌های مختلفی دریافت خواهد کرد و به راحتی می‌تواند در تیم‌های با سطح بالاتری مانند بارسلونا، اینترمورسیای اسپانیا و یا اسپورتینگ لیسبون پرتغال بازی کند. به هر حال سالی که گذشت برای حسین طیبی بسیار خوش یُمن بوده است، زیرا او توانسته است خودش را به بالاترین سطح ممکن در فوتسال جهان برساند.

همچنین محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بار‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که عملکرد طیبی را خیلی دقیق زیر نظر دارد و به گفته سرمربی تیم ملی طیبی هم اکنون در یکی از بهترین تیم‌های جهان حضور دارد و این برای ایران باعث افتخار خواهد بود که یک فوتسالیست ایرانی موفق شده در بهترین تیم دنیا بازی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.