کد خبر : 195255
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 11:10
-

مدیرعامل چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

چیپس کامل در نیم‌فصل دوم دنبال جوانگرایی است/ از سه بازیکن خواستیم باشگاه جدیدشان را معرفی کنند

چیپس کامل در نیم‌فصل دوم دنبال جوانگرایی است/ از سه بازیکن خواستیم باشگاه جدیدشان را معرفی کنند

مالک باشگاه چیپس کامل گفت: با توجه به آنچه که در نتایج نیم‌فصل اول رخ داد، به سمت جوانگرایی رفتیم تا نیمه‌دوم لیگ را با انگیزه و نیروی جوانی و با قدرتی بیشتر به پیش برویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال چیپس کامل که به هواداران پرشمارش در منطقه ییلاقی طرقبه معروف بوده، این روزها از شرایط کرونایی بیشترین آسیب را دیده است چراکه سکوهای خالی ورزشگاه کارگران این پوئن ویژه را از نماینده لیگ یکی خراسان گرفته است.

مجتبی رنجوری مالک باشگاه چیپس کامل مشهد در گفتگو با خبرنگار Fut5al در همین رابطه گفت: به واقع دل همه ما برای هواداران خونگرم تیم‌مان تنگ شده؛ هوادارانی که به عشق تیمشان همواره پشت گرمی ما بوده‌اند اما در شرایط کرونایی نمی‌توانیم پذیرای این عزیزان باشیم اما اطمینان دارم دل آنها همیشه با تیمشان است و ما هم انگیزه‌ای جز شاد کردن‌شان نداریم.

وی با اشاره به نتایج نه چندان دلچسب تیمش در نیم فصل اول لیگ یک، تصریح کرد: به هر حال اتفاقاتی رقم خورد که مجموع آنها کسب نتایجی شد که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد. انتظارات ما در اولین سال حضور در لیگ یک بالاتر بود اما به هر ترتیب ثابت شد که صرف حضور نام‌ها در زمین فوتسال، دیگر اثربخش نیست و به همین خاطر نیز رویکرد ما برای نیم فصل دوم تغییر کرد.

رنجوری تاکید کرد: آغاز نیم فصل دوم برای چیپس کامل مشهد با تغییراتی همراه خواهد بود. با توجه به شرایط تیم و نتایج نیم‌فصل اول برای جذب بازیکنان جوان اقدام کردیم تا با انگیزه و توان جوانی نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم. امیدوارم در این نیم‌فصل قدری هم خوش‌شانس باشیم چراکه در برخی بازی‌های نیمه اول لیگ که مالک مطلق توپ و میدان بودیم فقط به خاطر بداقبالی به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

مدیرعامل و مالک باشگاه چیپس کامل در خصوص سه بازیکن کنار گذاشته از تیمش نیز توضیح داد و گفت: کادر فنی تیم با توجه به مسائل فنی و اخلاقی سه بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد که بعد از جلسه‌ای با این بازیکنان از آن‌ها خواستیم باشگاه جدید خودشان را معرفی کنند و برای آن‌ها در مسیر جدیدشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

وی با تشریح قانون جدایی بازیکنان از یک باشگاه متذکر شد: طبق قانون نقل وانتقالات بازیکنان باید تسویه مالی را از تیم خود دریافت نمایند در غیر این صورت دو فصل مسابقاتی از قرارداد با تیم‌های دیگر محروم هستند. رضایتنامه محمد شماعی،کمال کهندل و حجت وفایی هم با توجه به دریافت مبالغی بیشتر از تعهدات بعد از تسویه مالی صادر خواهد شد و مشکلی برای جدایی از مجموعه را ندارند. همه موارد قرارداد شفاف و حرفه‌ای است.

رنجوری با اشاره به برخی حواشی و شایعات پیرامون تیمش نیز توضیح داد و گفت: متاسفانه همیشه حواشی وجود دارد اما کمتر علاقه‌ای به صحبت داشتم ولیکن این بار برای رفع سوتفاهمات بدون کم و کاست در جهت توضیح این مسائل برآمدم و و از همه هواداران می‌خواهم که اخبار رسمی مجموعه ما را از پیج باشگاه دنبال کنند و به حواشی و مطالب غیرواقعی که متاسفانه در برخی کانال‌ها یا پیج‌های اینستاگرامی زرد منعکس می‌شود، توجه نکنند.

مدیرعامل چیپس کامل مشهد در خاتمه یادآور شد: انشاالله خبرهای خوب دیگری نیز در راه است که بزودی به طور رسمی و از پیج باشگاه ما اطلاع‌رسانی خواهد شد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد اتفاقات خوب برای مجموعه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.