کد خبر : 199413
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 12:11
-

اختصاصی FUT5AL ؛

تاریخ بازگشت اسماعیل‌پور از چین مشخص شد/ غیبت قطعی در چهار بازی اول لیگ‌برتر ایران

تاریخ بازگشت اسماعیل‌پور از چین مشخص شد/ غیبت قطعی در چهار بازی اول لیگ‌برتر ایران

تاریخ بازگشت گلزن ایرانی تیم شنزن چین به ایران مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور لژیونر ایرانی و گلزن تیم فوتسال شنزن که در آستانه جدایی قطعی از این تیم چینی قرار گرفته است، با اتمام نیم فصل اول لیگ چین رسما از این تیم جدا شده و راهی ایران خواهد شد.

طبق توافقات صورت گرفته میان اسماعیل‌پور و مدیرعامل این باشگاه به دلیل تاریخ اتمام قرارداد میان او و شینزن تا ۹شهریور ماه۱۴۰۰، اسماعیل‌پور با پایان یافتن دور رفت لیگ فوتسال چین تا روز ۲۲مرداد ماه در خدمت این تیم است و بلافاصله امور مربوط به جدایی او انجام خواهد شد تا روز ۲۳مرداد ماه به ایران بازگردد.

با این اوصاف اسماعیل‌پور در صورت توافق با تیم‌های خواهان خود در لیگ‌برتر ایران، قطعا چهار بازی اول لیگ امسال را در صورت آغاز لیگ از هفتم مرداد ماه از دست خواهد داد و بعد از جام‌جهانی با رسیدن ITC قادر به همراهی با تیم باشگاهی‌اش در لیگ‌برتر ایران خواهد بود.

گفتنی است در صورت مشخص شدن لیست تیم‌ملی و دعوت ناظم‌الشریعه، احتمال اینکه اسماعیل‌پور به صورت مستقیم نیز از چین به ژاپن رفته و به اردوی ایران در توکیو اضافه شود وجود دارد که البته این موضوع بستگی به نظر کادر فنی تیم‌ملی خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.