کد خبر : 256962
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 12:57
-

باقری در گفتگو با Fut5al :

همه از نتیجه بازی با مس تعجب کردند/ فشار می‌آوردند که علیه کادرفنی کاری کنم/ یا سوم می‌شویم یا چهارم

همه از نتیجه بازی با مس تعجب کردند/ فشار می‌آوردند که علیه کادرفنی کاری کنم/ یا سوم می‌شویم یا چهارم

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

داود باقری مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال با اشاره به پیروزی درخشان تیمش مقابل مس سونگون در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال گفت: با وجود اینکه سالن بازی را عوض کردند اما ما از ابتدای هفته تمامی شرایط را برای ارائه یک بازی خوب در تبریز در نظر گرفته بودیم. از لحاظ تدارکات، بهترین هتل را برای تیم تدارک دیدیم و با پرواز رفت و برگشت به تبریز رفتیم تا تیم از این بابت مشکلی نداشته باشد. خدا را شکر کادرفنی و بازیکنان نیز به خوبی عمل کردند و نتیجه ای رقم خورد که اکثر اهالی فوتسال از آن تعجب کردند با این حال ما مزد برنامه ریزی خوب خود را گرفتیم.

وی افزود: بازیکنان انصافا در این بازی سنگ تمام گذاشتند. فرشید نادری بازیکن ما باوجود اینکه پسردایی اش فوت کرده بود تیم را رها نکرد و بعد از بازی به مراسم او رفت و این از خودگذشتگی و ایثار برای تیم برای من ستودنی است و جا دارد از او تشکر کنم.

باقری به اشاره به شروع کابوس وار ابتدای فصل سن ایچ تاکید کرد: در ابتدای فصل شرایط برایمان بد شد. ابتدا با محرومیت دروازه بانمان روبرو شدیم. سپس اتفاقاتی در بازی با مس در ساوه افتاد که باعث شد علی مروتی را چند هفته نداشته باشیم. بعد از آن هم قزوینی پور، افضلی و نادری را هفت هشت هفته به دلیل مصدومیت از دست دادیم و دست تیم خالی بود. در آن برهه خیلی روی من فشار بود. خیلی حرف شنیدم و عوامل بیرونی و درونی فشار می آوردند که علیه کادرفنی کاری کنم اما پای همه آنها ایستادم چون به اصغری مقدم و دستیارانش ایمان داشتم و خدا را شکر که مزد این اعتماد را گرفتم.

وی افزود: با برگشتن مروتی و پایان مصدومیت ها و محرومیت ها شرایط تیم خوب شده است. در نیم فصل دوم از ۴ بازی ۱۰ امتیاز گرفتیم در حالی که در بازی با قم هم باید با اختلاف می بردیم و حقمان پیروزی بود اما به تساوی رسیدیم.پیش بینی می کردیم که شرایطمان بهتر شود.

باقری در مورد جایگاه سن ایچ در پایان فصل گفت: رسیدن به سکوی دومی سخت است اما برای سوم شدن تلاش می کنیم. ۹ بازی دیگر داریم که ۵ تای آن در خانه است. برای تک تک این بازی ها برنامه داریم و امیدواریم در پایان روی سکوی سومی یا چهارمی قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.