ابطحی:علت افت فوتسال ما بیکاری برخی مربیان ایرانی است
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی درباره کسب نتایج ضعیف فوتسال ایران در رده ملی و باشگاهی در آسیا و دلایل آن اظهار کرد: با توجه به پتانسیل فوتسال در ایران، کمتر از قهرمانی در آسیا حق ما نیست. ممکن است در فینال و بر اساس اتفاق، مقابل یک تیم نتوانیم پیروز




























