عباسیان: چونبوری قهرمان می شد، شانس عنوان بهترین بازیکن جام را داشتم!
اسماعیل عباسیان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: دومین دوره جام باشگاههای آسیا هم برای من تجربیات خوبی داشت که اگرچه مثل سال گذشته با قهرمانی تیمم همراه نبود اما کمک زیادی به من خواهد کرد تا بتوانم تجربیاتم را کاملتر کنم و آینده بهتری را دنبال کنم. وی با بیان




























