کد خبر : 185016
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 21:37
-

اختصاصی FUT5AL ؛ ویزای کریس رونالدوی ایرانی بنفیکا رسید/ طیبی شنبه شب از دوبی به لیسبون می‌رود

اختصاصی FUT5AL ؛ ویزای کریس رونالدوی ایرانی بنفیکا رسید/ طیبی شنبه شب از دوبی به لیسبون می‌رود

حسین طیبی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان قرار است امشب راهی دبی شده و از آنجا به لیسبون پرتغال برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان پس از ۴ سال درخشش در تیم غیرت قزاقستان مورد توجه مسئولان باشگاه بنفیکا پرتغال قرار گرفت و آن‌ها با طیبی وارد مذاکره شدند و در نهایت پس از توافق با این بازیکن قرار شد طیبی از فصل بعد با پیراهن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال به میدان برود. از همین رو روادید طیبی برای سفر به کشور پرتغال صادر شده و قرار است او امشب ابتدا راهی دبی شده و بلافاصله از آنجا به لیسبون پرتغال می‌رود.

همچنین به محض رسیدن طیبی به لیسبون، او علاوه بر شرکت در تست کرونا باید به مدت ۲۴ ساعت هم در قرنطینه خانگی حضور داشته باشد و بعد از مشخص شدن جواب آزمایشات، طیبی می‌تواند از اواسط این هفته به تمرینات تیم فوتسال بنفیکا اضافه شده و خودش را برای حضور در مسابقات آینده این تیم به خوبی آماده کند. تمرینات تیم فوتسال بنفیکا پرتغال چند وقتی است که آغاز شده و این تیم خودش را برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ پرتغال آماده می‌کند.

تیم فوتسال بنفیکا پرتغال یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های اروپایی است که در لیگ قهرمانان اروپا بار‌ها موفق شده عناوین مهمی را کسب کند. این تیم در دوره قبل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پس از صعود به دیدار نهایی، برابر تیم غیرت قزاقستان موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و با این نتیجه عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.