کد خبر : 238331
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 18:53
-

جنگی: مسئولان شهری و استانی هیچ حمایتی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال مشهد نکرده‌اند/ چیپس کامل در این فصل سقوط نخواهد کرد

جنگی: مسئولان شهری و استانی هیچ حمایتی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال مشهد نکرده‌اند/ چیپس کامل در این فصل سقوط نخواهد کرد

مشاور فنی مدیر عامل چیپس کامل مشهد گفت: رقبای ما در لیگ برتر از سوی مسئولان شهری و استانی مورد حمایت قرار می‌گیرند، اما در مشهد خبری از حمایت نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،محسن جنگی در خصوص شکست ۴ بر ۳ تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران اظهار کرد: شرایط سختی در این بازی داشتیم. ۴، ۵ نفر از بازیکنان خود را در این دیدار همراه نداشتیم و با ۱۰ بازیکن در این بازی حضور یافتیم. برخی از بازیکنان غیربومی خودسرانه در تمرینات حاضر نشده و از باشگاه جدا شدند که تا چند روز دیگر این مشکل حل خواهدشد. این اتفاقات برای تمام باشگاه‌ها وجود دارد و در خانواده چیپس کامل نیز رخ داد.

وی ادامه داد: شرایط تیم در ابتدای بازی خوب بود و ۲ بر یک نیز از این تیم پیش افتادیم، اما فولاد زرند ایرانیان از شرایط میزبانی خود استفاده کرد و توانست نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد. چیپس کامل شرایط خوبی ندارد و بازیکنان به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار ندارند. منتظر یک وقفه ۴۰ تا ۵۰ روزه بودیم تا اتفاقات مثبتی برای باشگاه رقم بخورد و شوکی به باشگاه وارد شود تا از این شرایط خارج شویم.

مشاور فنی مدیر عامل چیپس کامل در خصوص مشکلات اصلی این باشگاه گفت: بهتر است در مورد مشکلات صحبت نکنم، ممکن است در این وقفه مسئولان اتفاقاتی برای این باشگاه رقم بزنند. سایر تیم‌ها در شهرستان‌های دیگر کشور از سوی شورای شهر، شهرداری، استانداری و… حمایت می‌شوند، اما در مشهد هیچ حمایتی از سوی مسئولان شهری و استانی برای ۲ باشگاه لیگ برتری فوتسال این شهر نمی‌شود و فقط هیات فوتبال خراسان رضوی پای کار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه چیپس کامل جدا خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: از روز نخستی که این باشگاه در استان حضور داشت، پای کار بودم. باید کاری انجام شود که باشگاه چیپس کامل در لیگ برتر باقی بماند تا جوانان از این فرصت استفاده کنند.

مشاور فنی مدیر عامل چیپس کامل مشهد تصریح کرد: ۳ تا ۴ بازیکن صد درصد در روزهای آتی به تیم اضافه خواهیم کرد. در ۸ هفته ابتدای لیگ ۷ تا ۸ بازیکن از ما جدا شده‌اند. ۴ بازیکن با ما قرارداد داخلی منعقد کردند، اما به قراردادشان پایبند نبوده و به عضویت سایر تیم‌های لیگ درآمدند.

جنگی عنوان کرد: با پیگری‌های مدیران تیم برای حل مشکلات، چیپس کامل در این فصل سقوط نخواهد کرد، چرا که هنوز اختلاف چندانی با میانه‌های جدول نداریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.