صمیمی:امیدوارم به اندازه پولی که گرفته ام برای مس مثمر ثمر باشم/اعتصاب سال گذشته کار من نبود
علیرضا صمیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد اینکه دیروز گفته می شد با حفاری تمدید کرده اید ولی یکباره با مس ثبت کردید گفت:من ۵ سال خوب را در حفاری داشتم و دیروز برای صحبت و شنیدن شرایط باشگاه حفاری در باشگاه حاضر شدم ولی چیزی قطعیت پیدا نکرد و چون بازیکن آزاد


























