کد خبر : 188357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 13:01
-

۸۰ درصد مطالبات فصل گذشته را پرداخت کرده‌ایم

قلی زاده: نمی خواهم راجع به حسن زاده حرفی بزنم / برای کسب سه امتیاز به کرج می رویم

قلی زاده: نمی خواهم راجع به حسن زاده حرفی بزنم / برای کسب سه امتیاز به کرج می رویم

مدیرعامل فردوس از تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رسول قلی زاده، مدیرعامل فردوس قم درباره وضعیت این تیم بعد از گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: قطعا وقتی تیم جوانی را برای فصل بعد می‌بندید، یک سری دلهره و استرس به سراغتان می‌آید، اما با بازی‌های زیبایی که بازیکنان جوان ما از خود نشان داده‌اند به همه فهماندند که جای هیچ نگرانی نیست. بازیکنانمان تمام تلاششان را انجام می‌دهند که بهترین نتیجه را کسب کنند. ۲ بازی اول ما در لیگ برتر برابر تیم‌های کراپ الوند قزوین و گیتی پسند بود که هر ۲ دیدار از بازی‌های بسیار سختی بود و خدا را شکر توانستیم با این ۲ تیم، مساوی کنیم که قطعا برای تیم ما راضی کننده است.

او افزود: در بازی قبل برابر اهورای بهبهان ما به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کردیم و خدا را شکر توانستیم این تیم را شکست دهیم. به نظر من عیار تیم ما در بازی روز جمعه برابر مقاومت البرز مشخص خواهد شد و امیدوارم که این هفته هم بتوانیم یک بازی خوب انجام داده و با دست پر به قم برگردیم.

عیار تیممان در بازی با مقاومت مشخص خواهد شد

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره بازی با تیم مقاومت البرز در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد: تیم مقاومت البرز از جمله تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است. یک تیم بسیار با شخصیت که از سرمربی بسیار توانمندی برخوردار است. مدیران بسیار خوبی هم در این باشگاه فعالیت می‌کنند. به نظر من در بازی اول مقاومت البرز برابر اهورای بهبهان که منجر به شکست تیم مقاومت شد، با تمام احترامی که برای تیم اهورا قائل هستم، فکر می‌کنم که اتفاقی بوده است. مقاومت در دیدار اول، ۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و همین مسئله باعث شد که این تیم شکست بخورد و اگر در آن بازی بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت، حداقل می‌توانست آن بازی را مساوی کند. در هر صورت وقتی کادر فنی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته باشد، دستش کاملا بسته می‌شود و چیدمان تیم هم به هم خواهد ریخت. به هر حال ما برای کسب پیروزی به کرج می‌رویم و امیدوارم دست خالی از زمین مسابقه خارج نشویم.

هفته سوم به خاطر خستگی تیم‌ها، کیفیت بازی‌ها خوب نبود

قلی زاده درباره کیفیت مسابقات این فصل لیگ برتر خاطر نشان کرد: وقتی ۲ بازی اول تیم خودمان را تماشا کردم، متوجه شدم بازی‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. به نظر من در هفته سوم، بیشتر تیم‌ها به خاطر فشردگی مسابقات کمی خسته بودند و همین موضوع باعث شد که از کیفیت بازی‌ها کاسته شود. به هر حال باید با این شرایط کنار آمد. تیم ما در این فصل از لحاظ بدنسازی آن چنان موفق نبوده است، اما با وجود آن که بازیکنانمان بسیار جوان هستند همیشه در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ به مشکل بر نخوریم. کادر فنی تیم در کنار کار‌های تاکتیکی، به بحث بدنسازی تیم هم خیلی اهمیت می‌دهند و فکر می‌کنم تیمی مثل ما که میانگین سنی بازیکنانش زیر ۲۳ سال است، از لحاظ بدنسازی به مشکل برنخوریم؛ زیرا هفته آخر تیم ما با قرعه استراحت رو به رو شده و بعد از آن هم تعطیلات نیم فصل است و به همین دلیل از نظر بدنسازی مشکلی نخواهیم داشت.

حدود ۸۰ درصد مطالبات فصل گذشته را پرداخت کرده‌ایم

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره پرداخت مطالبات فصل گذشته محسن حسن زاده، سرمربی سابق این تیم و همچنین حسین گنجیان دستیار او عنوان کرد: در کشور ما قانونی وجود دارد مبنی بر این که اگر باشگاهی بدهکار باشد و بتواند ۷۰ درصد بدهی خود را پرداخت کند، می‌تواند برای پرداخت‌های بعدی خود فرصتی را بگیرد. به همین خاطر ما چیزی در حدود ۸۰ درصد بدهی خودمان را پرداخت کرده‌ایم. ۴ بازیکن فصل گذشته تیم ما از باشگاه طلب داشتند، خوشبختانه موفق شدیم بدهی‌های آن‌ها را پرداخت کرده و هیچ بدهی دیگری به آن‌ها نداریم. در خصوص محسن حسن زاده صحبتی ندارم و نمی‌خواهم راجع به او حرفی بزنم؛ اما درباره حسین گنجیان دستیار فصل گذشته حسن زاده باید بگویم که ما با او کاملا توافق کرده‌ایم؛ حتی مطالبه او الان در باشگاه حاضر است و می‌تواند بیاید و دریافت کند.

درب باشگاه فردوس قم همیشه به روی گنجیان باز است

قلی زاده تصریح کرد: متاسفانه مشورت‌های خوبی به گنجیان داده نشد و به همین دلیل هنوز به باشگاه نیامده است تا پولش را دریافت کند. گنجیان یکی از زحمتکشان فوتسال استان قم است. او ۷ سال در قم کار کرده و از بدو تاسیس این باشگاه در کنار تیم بوده است. برای اولین بار ، امسال موفق نشدیم با او کار کنیم. فکر می‌کنم پیشنهادی که باشگاه منصوری قرچک به گنجیان داد، خیلی بهتر از تیم ما بود و به همین دلیل او هم تصمیم گرفت فصل بعد را در تیم منصوری کار کند. باشگاه فردوس قم به این سرمربی‌های بزرگ احتیاج دارد. گنجیان از نظر سرمربیگری یک فرد بسیار توانمند است که مانند او را در ایران نداریم و همان طور که گفتم هر زمان که صلاح بداند، می‌تواند به باشگاه آمده و درب این باشگاه همیشه به روی او باز است. راجع به حسن زاده هیچ صحبتی ندارم و هیئت مدیره باید درباره مطالبات او تصمیم گیری کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.