در دربی تبریز چیزی مهمتر از حفظ سه امتیاز در آذربایجان نیست/ اتفاقی نیفتاده، فقط بدشانسی با ما خداحافظی کرده!
افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی رفت دو تیم با توجه به اینکه قبل بازی صحبتهایی انجام شد بازی بدون حاشیهای با وجودی که برای ما نتیجه باخت رقم خورد اما بی حاشیه از آب درآمد و در بازی برگشت نیز ما به دنبال همین




























