کد خبر : 185330
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 14:03
-

نگاهی به لیست بازیکنان آقای گل/ خروج کشاورز از گیتی‌پسند بحث برانگیز بود

نگاهی به لیست بازیکنان آقای گل/ خروج کشاورز از گیتی‌پسند بحث برانگیز بود

گیتی‌پسند در اولین خرید جدید خود در فصل ۱۴۰۰-۹۹ به سراغ شناسنامه فوتسال کشور یعنی وحید شمسایی رفت تا فصل نقل‌ و انتقالات خود را با صید یک شاه ماهی آغاز کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حدود یک ماه گذشته بود که باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با اتمام لیگ برتر ۹۹-۹۸ و کسب عنوان نائب قهرمانی، جهت حضور در لیگ جدید بمب نقل‌ و انتقالات سال جاری را ترکاند.

شاه ماهی در تور گیتی‌پسند

گیتی‌پسند در اولین خرید جدید خود در فصل ۱۴۰۰-۹۹ به سراغ شناسنامه فوتسال کشور یعنی وحید شمسایی رفت تا فصل نقل‌ و انتقالات خود را با صید یک شاه ماهی آغاز کند.

وحید شمسایی، نزدیک به سه سال از فضای فوتسال دور بود و هر سال و با آغاز لیگ جدید شایعات متنوعی از حضور آقای گل به گوش می‌رسید اما با شروع لیگ مشخص می‌شد آقای گل با تیمی به توافق نرسیده و هم‌چنان خانه نشین است اما گیتی‌پسند تواسنت این طلسم را بشکند و شمسایی را به اصفهان بکشاند.

ستاره‌های جوان به اصفهان آمدند

شمسایی در بدو ورودش به جمع سرخ‌پوشان اعلام کرد که به دنبال جوانگرایی در گیتی‌پسند است و تا حدودی توانست به این امر دست یابد؛ سپهر محمدی دروازبان اصفهانی گازپروم روسیه اولین خرید شمسایی برای لیگ جدید بود، پس از آن نیز سعید افشار بازیکن فصل گذشته هایپر شهر شاهین شهر به تیم گیتی‌پسند پیوست.

در ادامه گیتی‌پسند تواسنت با دو ستاره دیگر فوتسال کشور یعنی قدرت بهادری کاپیتان فصل گذشته تیم فرش‌آرا مشهد و همچنین علی‌رضا وفایی ستاره تیم ملی و سوهان محمد سیما قم به توافق برسد تا سبد خرید آقای گل سنگین‌تر شود.

مهدی مصطفایی، وحید شفیعی، مهران رضا‌پور و بهروز جعفری از جمله دیگر بازیکنان جدید الورود گیتی‌پسند برای فصل جاری محسوب می‌شود.

پایان دوئل گیتی و مس با ظهور کراپ الوند

جدای از بحث جذب بازیکن جدید، در زمانی که بجز مس سونگون ورزقان، باشگاه کراپ الوند ایرانیان نیز به جمع تیم‌های مدعی و متمول لیگ فوتسال کشور پیوست، گیتی‌پسند در زمینه تمدید قراردادهای بازیکنان فصل قبل بجز دو مهره اصلی خود موفق بود؛ علی اصغر حسن زاده، سعید احمد عباسی، میثم برمشوری و محمد رضا سنگ سفیدی قرارداد خود را یک سال دیگر با گیتی‌پسند تمدید کردند.

البته در جمع تمدیدی‌ها حمید احمدی ابتدا با تیم سابق خود یعنی مس سونگون ورزقان به توافقات اولیه رسید و حتی خبر مذاکرات وی نیز رسانه‌ای شد، اما در وا‌پسین لحظات احمدی با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مجدد به اصفهان آمد و قرار داد خود را با گیتی‌پسند تمدید کرد.

دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند

لیست خروجی گیتی‌پسند برای سال جاری شاید خلوت‌تر از لیست ورودی‌ها و تمدیدی‌های این تیم باشد، اما مهره‌ای به نام محمد کشاورز در این لیست سنگینی می‌کند، کاپیتان سابق سرخ‌پوشان با ورود شمسایی از جمع گیتی‌پسند‌ها جدا شد تا حواشی و نقطه نظرات متفاوتی در این خصوص مطرح شود؛ عده‌ای با اکتفا به این مثل که «دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند» دلیل اصلی‌ خروج کشاورز را ورود شمسایی می‌دانستند.

عده‌ای دیگر، عدم کسب نتایج چند سال اخیر را سبب جدایی و عده‌ای دیگر سودای مربی‌گری کاپیتان را دلیل خروج کشاورز از اصفهان شناختند؛ کارشناسان معتقد بودند که حضور وی در کنار شمسایی می‌توانست بار فنی سرخ‌پوشان را افزایش دهد اما هرچه که بود کشاورز بلافاصله پس از اتمام کارش در اصفهان به تهران رفت و سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده راگا تهران شد.

از دیگر خروجی‌های گیتی‌پسند می‌توان به مهران عالیقدر اشاره کرد، عالیقدر در ابتدا همچون حمید احمدی با گیتی‌پسند به توافق رسیده بود و همچنین خبر این توافق رسانه‌ای شد، اما پس از حضور جاوید در کراپ وی ترجیح داد که اصفهان را ترک کند و به جمع کراپی‌های مدعی بپیونند.

امیر حسین درخشانی نیز به جمع شاگردان افضل در تبریز پیوست و پیمان حفیظی نیز راهی عراق شد همچنین حسین فهیمی نیز به کار خود در اصفهان پایان داد تا ترکیب شمسایی برای حضور پر لیگ برتر فوتسال کشور در فصل پیش رو مشخص شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.